Eskola jazarpena

KiVa

Eskolako jazarpena prebenitzea, esku-hartzea eta gainbegiratzea

KiVa programa eskolako jazarpena prebenitu eta murrizteko entrenamendu aktiboa da.

Programak hiru ekintza-bide ditu: prebentzioa, esku-hartzea eta gainbegiratzea, eta neurri unibertsalak nahiz berariazkoak hartzen ditu. Neurri unibertsalak, hala nola KiVa curriculuma (ikasleentzako ikasgaiak eta lineako jokoak), batez ere eskolako jazarpena prebenitzen dute. Eskola jazarpena gertatzen denean, berariazko ekintzak erabili beharko dira. Jazarpenean parte hartu dutenei zuzenki zuzenduta daude, bai erasotzaile gisa, bai biktima gisa, bai biktimari lagundu behar dion gelako gainerakoei; helburua jazarpenari amaiera ematea da.

KiVa ikasketetan izandako esperientzietan oinarritutako ikaskuntza

Kasu bakoitza banakako eta taldeko elkarrizketa batzuetan lantzen da, eskolako KiVa taldearen eta inplikatutako pertsonen artean. Hartutako jokabide-roletan eta gizabanako bakoitzak jazarpenik gabeko bizikidetza lortzeko duen erantzukizunean hausnartzen da.

Irakasle, ikasle eta familientzako materiala

KiVak material ugari eskaintzen du irakasle, ikasle eta gurasoentzat, hala nola irakaslearen eskuliburua, lineako jokoak, KiVako langile eta ikasleentzako inkestak, posterrak, txalekoak eta gurasoentzako gida.

Informazio +
Acceso familias